№8 лицей-мектебі: көшбасшылар тәртібі
№8 лицей-мектебі: көшбасшылар тәртібі.
Шығармашылық көзқарас, оқушылардың дәстүрлі емес, белсенді түрлерін қолдану - мұның бәрі лицей оқушыларының көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыруға көмектеседі. "Дублер күні" іскерлік ойыны - лицей бағдарламасының іскерлік, коммуникативтік қасиеттерін қалыптастыратын және лицей оқушыларының көшбасшылық қасиеттерін анықтауға, бастамашылық пен шығармашылықты жандандыруға көмектесетін «Басқаруды үйренейік» іс-шараларының бірі. Бір ай ішінде «Дублер күні» іс-шараларын жүзеге асыруға елеулі дайындық жүргізілді: дублерлер қажетті құжаттаманы, сабақ материалдарын зерттеп, тақырыптық өзгерістерді, мектеп жиындарды, сынып сағаттарын әзірледі...
Үлкен іс-шараны ұйымдастыру- көп еңбекті талап ететін және салмақты жұмыс! Бұл жұмысты біздің дублер әкімшілігіміз басқарып және алаңдап, қайта қарап шығып, мұқият ойластырд...
Міне, осы күн келіп жетті , лицейдің үлкен және күрделі технологиялық жүйе ретіндегі жұмысының проблемаларына бату басталды.
Кәсіптік бағдар беру іс-шаралары
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университетінің және Торайғыров университетінің өкілдері "Дарынды балаларға арналған № 8 лицей-мектебі" КММ түлектеріне кәсіптік бағдар беру іс-шараларын өткізді. Кездесу барысында жоғары сынып оқушылары жоғары оқу орындарына түсу, мұғалім мамандығының ерекшеліктері, ППУ және Торайғыров Университеттегі білім беру бағдарламаларының ерекшеліктері, бакалавриатта оқуды аяқтағаннан кейін кәсіби жұмысқа орналасу мүмкіндіктері туралы толық ақпарат алды. Оқытушылар магистратурада оқуды жалғастыру және шетелдік жоғары оқу орындарымен академиялық алмасу бағдарламаларына қатысу мүмкіндіктері туралы айтып берді. Сонымен қатар, балаларға университеттерде бос уақытты ұйымдастырудың ерекшеліктері, студенттік филармонияның түрлі үйірмелерінде өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндіктері, жоғары оқу орындарында, сондай-ақ облыстық, республикалық және халықаралық деңгейлерде өткізілетін іс-шараларға, конкурстарға, олимпиадаларға, ғылыми конференцияларға қатысу туралы айтылды.
В. П. Никитенко атындағы зияткерлік олимпиаданың қашықтықтан бағдарламалау бойынша 17-ші іріктеу кезеңі
Алғашқы директор Виталий Петрович Никитенконы еске алу 2023 жылғы 9 қазанда сағат 16.00-де В. П. Никитенко атындағы зияткерлік олимпиаданың қашықтықтан бағдарламалау бойынша 17-ші іріктеу кезеңі өтеді. Облыстық және қалалық мектептерден 50 қатысушы тіркелді. Павлодар облысының түкпір-түкпірінен келген балалар олимпиадада өз күштерін тексере алады.
Олимпиада 16 жыл бойы Павлодар облысының дарынды балаларын дамыту мен оқытуға елеулі үлес қосқан № 8 лицейдің негізін қалаушы және бірінші директоры В.П. Никитенконы еске алу мақсатында өткізіліп келеді.
Памяти первого директора лицея Виталия Петровича Никитенко
9 октября 2023 года, в 16.00 часов, состоится отборочный этап 17 Интеллектуальной олимпиады им.В.П.Никитенко по программированию в дистанционном формате. Зарегистрировалась 50 участников из областных и городских школ. Ребята из разных уголков Павлодарской области смогут проверить свои силы в олимпиаде.
Олимпиада проводится на протяжении 16 лет в память о создателе и первом директоре лицея № 8 Никитенко В.П., внесшем весомый вклад в развитие и обучение одаренных детей Павлодарской области.
"Айлакер түлкішек"
8 қазан күні Жүсіпбек Аймауытов атындағы драма театрында "Айлакер түлкішек" деген қойылымды лицей оқушылары тамашалады. Қойылым өте ұнады, рухани байлыққа ие болып қайтты.
"Еңбек ардагері"
На торжественном мероприятии, посвящённом международному дню Учителя, медалью Министерства Просвещения Республики Казахстан "Еңбек ардагері", за многолетний труд в области образования, отмечена учитель английского, мастер своего дела, Якутович Юлия Сергеевна. Поздравляем с высокой наградой!
Лицейдегі денсаулық пен спорт күні!
Лицейдегі денсаулық пен спорт күні!
Бүгін лицейде жұмыс аптасының соңына қарамастан спорт мерекесі өткізілді! Бұл қызықты да көңілді мерекелік шараны біз "Күзгі көңіл-күй" деп атадық. Таза күзгі ауада спорт жарыстарын өткізіп, маңызды да пайдалы шара арқылы біз салауатты өмір салтын насихаттаймыз. Оқушыларымыз әртүрлі сайыстар мен эстафеталарға қатысып, сынып ұжымдарының ынтымақтастығын көрсете білді. Осындай спорт мерекесін ұйымдастырған дене шынықтыру мұғалімдеріне алғысымыз шексіз!
"Жасынан оқу оқып, өнер қуған... "
29 қыркүйекте 2023 жылы Абай атындағы гимназиясының базасында 7-11 сынып оқушылары арасында республикалық "Мағжан оқулары" ғылыми-шығармашылық байқауының облыстық кезеңі өткізілді.
6 Ә сынып оқушысы Серікбай Ақсезім "Жасынан оқу оқып, өнер қуған... " ғылыми жоба жұмысы бағытына қатысып 2 орынды иеленді.
Ақсезім мен Тусупбаева Гульжихан Балгабаевнаны құттықтаймыз!
Бағдарламалау бойынша В. П. Никитенко атындағы оқушылардың XVII зияткерлік олимпиадасы
Құрметті балалар, бағдарламашылар және айтишниктер!
№ 8 мектеп-лицей сізді бағдарламалау бойынша В. П. Никитенко атындағы оқушылардың XVII зияткерлік олимпиадасына қатысуға шақырады.
Олимпиадаға 6-9 сынып оқушылары қатыса алады.
Оқыту тілі-мемлекеттік, орыс.
Олимпиадаға қатысу нысаны күндізгі
Олимпиаданы өткізу мерзімі:
6-9 сынып оқушыларына арналған бағдарламалау олимпиадасының іріктеу туры 2023 жылғы 9 қазанда Астана уақыты бойынша сағат 16.00-ден 18.00-ге дейін онлайн-платформада өткізіледі.
Бағдарламалау бойынша олимпиадаға тіркелу https://forms.gle/b7i7r4zWgNaE35Pg9 сілтеме бойынша 2023 жылғы 27 қыркүйектен 8 қазанға дейін жүргізіледі.
Бағдарламалау бойынша олимпиадаға тіркелген қатысушылар үшін логиндерді жіберу - Олимпиада басталардан бір күн бұрын.
Олимпиаданың қорытынды туры 2023 жылғы 12 қазанда сағат 13.00-де Павлодар қаласының № 8 мектеп-лицейінде Астана көшесі, 12 мекенжайында офлайн режимінде өтеді.
Олимпиада аяқталғаннан кейін 2023 жылғы 12 қазанда мұғалімдер мен оқушыларға арналған тапсырмаларға талдау жасалады.
Олимпиада туралы ереже № 8 лицей-мектебінің сайтында орналастырылған.
Ұйымдастыру комитетінің мекен-жайы: 140000, Павлодар қ. Астана, 12, тел. 87774103783 (бағдарламалау).
Сізді қызықтыратын барлық сұрақтар бойынша сіз https://t.me/joinchat/O8XskxbqfyAxNjQy Telegram-арнадан жауап ала аласыз.
Павлодар қаласының дарынды балаларға арналған № 8 лицей-мектебінің негізін қалаушы және бірінші директоры Виталий Петрович Никитенко атындағы оқушылардың XVIІ зияткерлік олимпиадасын өткізу туралы ереже
I. Жалпы ережелер
В.П. Никитенко атындағы оқушылардың XVIІ зияткерлік олимпиадасы аясында біз 6-9 сынып оқушылары арасында мемлекеттік және орыс тілдерінде бағдарламалау бойынша қашықтықтан олимпиада өткізуді жоспарлап отырмыз (қатысушылар саны шектелмейді). Бірінші, іріктеу кезеңі қашықтықтан өткізіледі (қатысушылар саны шектелмейді). Олимпиаданың қорытынды туры офлайн режимінде өтеді.Олимпиада аяқталғаннан кейін мұғалімдер мен оқушыларға арналған тапсырмаларды талдау жарияланады.
Өткізу мерзімі:
Бағдарламалау бойынша олимпиадаға тіркелу https://forms.gle/b7i7r4zWgNaE35Pg9 сілтеме бойынша 2023 жылғы 27 қыркүйектен 8 қазанға дейін жүргізіледі.
6-9 сынып оқушыларына арналған бағдарламалау олимпиадасының іріктеу туры 2023 жылғы 9 қазанда Астана уақыты бойынша сағат 16.00-ден 18.00-ге дейін онлайн-платформада өткізіледі. Бағдарламалау бойынша олимпиадаға тіркелген қатысушылар үшін логиндерді жіберу - Олимпиада басталардан бір күн бұрын.
Олимпиаданың қорытынды туры 2023 жылғы 12 қазанда сағат 13.00-де Павлодар қаласының № 8 мектеп-лицейінде Астана көшесі, 12 мекенжайында офлайн режимінде өтеді.
Олимпиада аяқталғаннан кейін 2023 жылғы 12 қазанда мұғалімдер мен оқушыларға арналған тапсырмаларға талдау жасалады.
Олимпиада туралы ереже № 8 лицей-мектебінің сайтында орналастырылған.
Ұйымдастыру комитетінің мекен-жайы: 140000, Павлодар қ. Астана, 12, тел. 87774103783 (бағдарламалау).
Сізді қызықтыратын барлық сұрақтар бойынша сіз https://t.me/joinchat/O8XskxbqfyAxNjQy Telegram-арнадан жауап ала аласыз.
6-9 сынып оқушыларына арналған бағдарламалау бойынша қашықтықтан олимпиада өткізу туралы
ЕРЕЖЕ
- ЖАЛПЫ БӨЛІМ
- Өткізілетін олимпиаданың мақсаты оқушыларды жоғары деңгейдегі олимпиадаларға даярлау жүйесін жетілдіру және информатика бойынша олимпиадалар мен информатика және бағдарламалау бойынша командалық олимпиадаларға қатысушылардың резервін құру болып табылады.
- Олимпиаданың міндеттері:
- оқушылардың бағдарламалауға деген қызығушылығын дамыту;
- үйірмелердің, арнайы курстардың, факультативтердің жұмысын жандандыру;
- мұғалімдерге арналған бағдарламалауды тереңдетіп оқытумен мамандандырылған сыныптарды ұйымдастыру бойынша тәжірибе, қызықты идеялармен алмасу;
- дарынды және талантты оқушыларды анықтау, олардың одан әрі зияткерлік өсуі мен кәсіби бағдарлануы үшін оңтайлы жағдайлар жасау.
Ақпараттық технологиялар және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласындағы мамандар кәсіби даярлықтың ертерек басталуымен сипатталатынын ескере отырып, оқушылар үшін тамаша кәсіби мансап құру үшін үлкен мүмкіндіктер ашылуда.
- ОЛИМПИАДАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ТӘРТІБІ
2.1. Олимпиаданы өткізудің жұмыс тілдері қазақ тілі мен орыс тілі болып табылады.
2.2. Олимпиада бір компьютерлік турда өткізіледі.
2.3. Қашықтықтан турдың ұзақтығы-2 астрономиялық сағат. Күндізгі турдың ұзақтығы 3 астрономиялық сағат. Қазылар алқасы күтпеген жағдайда уақытты ұзарта алады.
2.4. Мәселелерді шешу үшін қатысушылар келесі бағдарламалау жүйелерін қолдана алады: Freepascal,++, Python 3.
2.5. Тур кезінде тыйым салынады:
- жеке жазбаларды, кез келген әдебиеттерді, соның ішінде электрондық түрдегі ақпаратты, электрондық ақпарат тасымалдағыштарды, калькуляторларды, мобильді байланыс құралдарын пайдалану;
- идеялармен, бағдарламалармен алмасу.
2.1. Мәселенің шешімі-рұқсат етілген бағдарламалау тілдерінің бірінде құрастырылған жұмыс істейтін бағдарлама. Бағдарламада көмекші модульдер мен файлдар болмауы керек.
2.2. Тапсырманың шарты бойынша сұрақтарды қазылар алқасы онлайн-платформа арқылы жазбаша түрде қояды. Жауап үш түрде берілуі мүмкін: иә, жоқ, түсініктеме жоқ.
2.3. Олимпиада ережелерін бұзғаны және міндеттерді бірдей шешкені үшін қатысушылар шеттетілуі мүмкін.
- ОЛИМПИАДАНЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАРЫ МЕН ҚАЗЫЛАР АЛҚАСЫ
3.1. Олимпиадаға басшылықты Павлодар қаласының "Дарынды балаларға арналған № 8 лицей - мектебі" ММ құрған Ұйымдастыру комитеті жүзеге асырады.
3.2. Шарттық негізде Олимпиаданы өткізуге бағдарламалау саласындағы басқа ұйымдар мен мамандар тартылуы мүмкін.
3.3. Ұйымдастыру комитеті өз құзыреті шегінде:
- олимпиаданы өткізу мерзімдерін, тәртібін, орнын келіседі;
- қазылар алқасын құрады;
- Олимпиада туралы ережені бекітеді;
- Олимпиада қорытындыларын талдайды және жинақтайды, олимпиада жүлдегерлері мен жеңімпаздарын марапаттайды.
3.4. Олимпиада қазылар алқасы келесі мәселелерді шешеді:
- олимпиадаға қатысушылар үшін тапсырмалардың мәтіндерін әзірлейді;
- олимпиадалық жұмыстарды бағалау критерийлерін анықтайды;
- олимпиадаға қатысушылардың жұмысын тексереді және бағалайды;
- олимпиаданың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін анықтайды;
- өз жұмысына орта мектеп оқушылары арасынан ассистенттерді тарта алады.
- БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ
3.1. Ұсынылған тапсырмалар ақылға қонымды күрделілік болуы керек.
3.2. Қатысушылардың шешімдері қазылар алқасы алдын ала дайындаған тесттер жиынтығында тексеріледі. Тест жүйесін құрастыру кезінде қазылар алқасы келесі ережелерді басшылыққа алады:
- тесттер міндетті түрде қарапайым тестілерді қамтуы керек, бұл мәселені шешуде кем дегенде сәл алға жылжыған қатысушыларды ынталандыруға мүмкіндік береді;
- тесттер қатысушылардың барлық ерекше жағдайларға арналған шешімдерін талдауы керек;
- тесттер тапсырма мәтінінде көрсетілген деректердің мүмкін болатын ең жоғары мәндерінде бағдарламаның жұмысын тексеруі керек;
- тесттер ең тиімді алгоритмдерді анықтай отырып, қатысушылардың шешімдерін саралауы керек;
- тесттер дұрыс болуы керек және кірісті тексеру бағдарламасын жазу кезінде дұрыстығын талап етпеуі керек;
- әрбір тапсырма үшін тесттердің жалпы саны және ұпайлардағы әрбір тесттің салмағы қатысушылардың шешімдерін тексеруді бастамас бұрын қазылар алқасымен анықталады және бекітіледі. Бұл ретте әрбір тапсырма үшін ұпайлардың жалпы саны 100 балдан аспауы тиіс екендігі ескеріледі.
3.1. Әр тапсырмаға арналған тест жүйесі-бұл тексерілетін бағдарламаның кірісіне кезек-кезек берілетін кірістер жиынтығы. Бағдарлама берген жауап қазылар алқасының анықтамалық жауабымен салыстырылады. Егер бағдарлама берген жауап қазылар алқасының анықтамалық жауабымен толық сәйкес келмесе немесе бағдарламаның жұмыс уақыты 2 секундтық шектен асып кетсе, тест өтпеді деп саналады.
3.2. Қатысушылардың шешімдерін бағалау жүйесі әрбір сәтті өткен тест үшін белгілі бір ұпай санын есептеуді қарастырады.
3.3. Олимпиаданың барлық қатысушыларының шешімдерін тексеру тур өткізу кезінде жүзеге асырылады. Турнир кестесі олимпиада платформасында онлайн режимінде көрсетіледі және Олимпиада аяқталғанға дейін бір сағат бұрын қатып қалады. Олимпиада аяқталғаннан кейін бір сағаттан кейін турнир кестесі ериді.
3.4. Қазылар алқасы тест тапсырудың дұрыстығын анықтауға, балл қоюға, жеңімпаздарды анықтауға және қатысушыларды шеттетуге айрықша құқылы. Қазылар алқасы күтпеген жағдайлардан туындайтын мәселелерді талдайды. Қазылар алқасының шешімі түпкілікті және шағымдануға жатпайды.
3.5. Ең көп ұпай жинаған оқушы олимпиада жеңімпазы болып саналады.
- ОЛИМПИАДА ҚОРЫТЫНДЫСЫН ШЫҒАРУ
4.1. 1, 2, 3 орын алған қатысушылар бірінші, екінші, үшінші дәрежелі дипломдармен марапатталады. Барлық қатысушы-жеңімпаздарға тиісті дәрежедегі жеке дипломдар электрондық түрде беріледі.
4.2. Жеңімпаздар мен жүлдегерлердің санын олимпиаданың қазылар алқасы айқындайды, бірақ олимпиадаға қатысушылардың жалпы санының 35% - дан астамын құрай алмайды. 1-ші, 2-ші және 3-ші дәрежелі дипломдардың саны 1:2:3 қатынасына сәйкес келуі керек.
"Менің таңдауым - қазақ тілі!" челленджі
Қазақстан халқы тілдері күніне орай "Менің таңдауым - қазақ тілі!" челленджі: қазақ тілі арқылы қазақстандық бірегейлікті нығайту, барлық қазақстандықтарды мемлекеттік тіл - эносаралық қатынас тілі идеясының айналасына топтастыру, азаматтардың, оның ішінде өскелең ұрпақтың санасында қазақ тіліне деген құрмет пен қызығушылықты арттыру мақсатын көздейді. Челлендж қатысушылары әртүрлі этносөкілдерінен, оның ішінде славян этностарының тұлғалары, жастар, мектеп оқушылары мен мұғалімдер болып келеді. Қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін, өздерінің ой-пікірлерін, қазақ тіліне қалай келгендігі, қалай үйреніп-меңгергені жайлы жеке тәжірибелерімен бөлісті және де қазақ тілін қалай тез үйренуге болатыны туралы кеңестерін, жақсы тілектерін білдірді. Аталған Челлендж - қазақ тілін үйренушілерді біріктіре білді.
https://www.instagram.com/p/Cw1yC2WyFAx/
https://www.instagram.com/p/Cw1zKyxS0nB/
https://www.instagram.com/p/Cw1zhRISTev/
https://www.instagram.com/p/Cw189DJSQkF/
https://www.instagram.com/p/Cw2GcuCN-ug/
https://www.instagram.com/p/Cw2I_2LN6bB/
https://www.instagram.com/p/Cw2JO7ztGuv/
«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің қуаттысы – тіл»
«Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің қуаттысы – тіл» екендігін айтып, ұлағатты сөз қалдырған, қазақ халықының азат тағдыры мен тілі үшін күрескен халқымыздың көрнекті қоғам қайраткері, Алаш арысы, ағартушы, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, қазақтың ақыны, публицист, педагог, аудармашы – Ахмет Байтұрсынұлының бүгін туған күні, осыған байланысты 5 қыркүйек Қазақстан халқы тілдер күні болып тойланады.
День рождения казахского просветителя и ученого Ахмета Байтурсынова стал Днем языков народов Казахстана.
Блестящий литератор, педагог и лингвист – Ахмет Байтурсынов был одним из основоположников казахской лингвистики и литературоведения, разработал основы казахского языкознания, научную терминологию для определения грамматики, а также реформировал казахскую письменность на основе арабской графики. В Казахстане он почитается как «Ұлт ұстазы» («Учитель нации»).
https://www.instagram.com/p/Cwyz2zvykKk/
https://www.instagram.com/p/Cwy1gXXyNpg/
https://www.instagram.com/p/Cwy1lJYS2mF/